diumenge, 22 de maig del 2011

LA CIUTAT DELS 20000 TERRORISTES

Potser la xifra canviï, però aquí com a mínim estimo que es quedarà la xifra de vots que obtindrà Bildu a la ciutat de Donostia. I demà hi haurà qui no sabrà pair aquesta situació, ja que serà segon partit, en qualsevol cas per davant dels partits nacionals. I se m'acut oferir el meu títol, a més gratis. Perquè seguirà havent gent amb la tossuderia i la simplicitat de mires suficient per no reconèixer que votar Bildu no és ni ser un terrorista ni un assassí en potència. Parlo de Bildu potser per mirar a un altre costat mentre puc evitar constatar la meva decepció a Barcelona, ​​la meva preocupació a Badalona. Parlo de Bildu tot i (arran de l'abstenció del PNB en el tema dels 1450 milions) pensar que potser nosaltres no caiem tan bé als bascos com ells a nosaltres. Afectes, com amors, no correspostos, als que alguns comencem a fer-nos experts. Sé de Sociologia prou per aprovar l'assignatura, però crec que certes edats ens donen un plus, són molts anys de pertànyer a una societat com per evitar la temptació de pronunciar-se. Molta gent gran a les escoles electorals. Perfils d'edat dels interventors: CiU, majors, PP, joves, però gairebé uniformats, on jo vaig ser, interventor d'ERC i de Solidaritat Catalana (insisteixo: amb aquest nom no es va enlloc) parlant potser més estona del que han haver parlat seus respectius partits. No vaig veure altres interventors, encara que pot que anés a l'hora de l'entrepà.
Amb això hauria d'acabar ja amb la política, que m'estic passant. Prometo intentar-ho, si bé aquesta setmana la vaig a considerar clau per veure què és el que passa amb les acampades, el entusiasme i tenacitat seran durament posats a prova en els pròxims dies.
Procuraré tornar a Kapuscinski i aquest fascinant viatge imaginari per Àfrica que és Ebano. Posaré discos i veuré sèries i pel lícules i deixaré de convertir aquest blog en aquest avorriment ple de fàcils i carrinclones expressions demagògiques cap al qual perillosament s'ha decantat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Segueix a @francescbon