dilluns, 27 de juny del 2011

PASTIS DE CREMA AL WHISKY

El calendari gregorià té aquestes coses. Just avui fa un any que penjava un tímid post inicial del qual no puc sentir-me més que molt avergonyit. Vaig dir que escriuria algun post en anglès la qual cosa ha resultat un complet fiasco. El que era cert era l'enumeració de gustos, els quals no han canviat, més aviat, sense fanfarronejar en excés, diria que s'han enriquit. El meu balanç consisteix a no fer balanç. Ja tenim bastants números. Així que renuncio a parlar del nombre d'entrades i el nombre de comentaris, i dels percentatges creuats. Ja està google analytics per això. Tampoc això serà un panegíric on, mocador a la mà, agraeixi emocionat als que em segueixen de manera fidel, i demani perdó als que m'han abandonat per si alguna cosa els ha fet sentir ofesos, o em lamenti amargament dels ignorants que hi ha  pel món que encara no ha n passat per aquí. Cadascú que faci el que li plagui. Com jo.

L'única cosa certa, però no sé si això consta en el Manual homologat d'èxits que et porten a aconseguir la glòria, és que si poseu aquestes cinc paraules en google:

walker Bolaño Goldfrapp wire Kapuscinski

les meves entrades surten les primeres en la recerca. És a dir, que en algun estrany univers, resulta que sóc únic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Segueix a @francescbon