dimecres, 13 de juliol del 2011

LA CONFIANÇA CEGA

Per què comprar premsa esportiva aquests dies??
Em posa nerviós veure aquestes interminables relacions de jugadors que es van / vénen/ podrien anar-se'n/ podrien tornar. Abans, aquests nervis representaven un estímul que m'abocava, en dates com aquestes, al seu consum.
Però aquest any no.
El motiu que em feia afegir aquests diaris a la llista de la compra avui ha desaparegut.
Fa anys, no tants, tota aquesta informació estava revestida d'esperança i incertesa. A veure si millorem i hi ha sort. Que ja ens va tocant.
Tres anys després, no tinc ja aquesta sensació. Potser estigui en el traster, però tots sabem que el traster és moltes vegades el pas previ al contenidor de les escombraries.Estic tan tranquil i tinc tal dosi de seguretat en què el Barça no s'equivocarà, ho farà tot com s'ha de fer, i l'any que ve, a hores d'ara, estarem altra vegada sadollats, satisfets,amb el lleuger regust de ressaca de les bones borratxeres , que no em cal generar il.lusions. Vivim fa tres anys en elles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Segueix a @francescbon